

+ 12 lat
doświadczenia

25 834
obserwujących
O mnie
Karolina Karolczak
Ekspert w komunikacji i marketingu
- Od ponad 10 lat udziela się jako prelegentka na konferencjach branżowych z zakresu marketingu
- Została wyróżniona 1. miejscem Marketing Progress Wrocław.
- Była jurorką w konkursie PNSA – Polish National Sales Awards
- Członkini kapituły marek SuperBrands Polska
Czym się zajmuję?
Kilka słów o mnie
Mam ponad 24 lata doświadczenia w dziedzinie komunikacji i marketingu na rynkach międzynarodowych. Jestem absolwentką MBA z Paryża, wykładowczynią akademicką, certyfikowanym trenerem motywacyjnym MBCTT oraz mam akredytację od Brian Tracy International. Obecnie kieruję departamentem Promocji w grupie kapitałowej AsstrA, gdzie odpowiadam za globalną komunikację marki, marketing, e-commerce oraz projekty ESG na rynkach europejskich, azjatyckich i północnoamerykańskich.
Wcześniej pełniłam funkcję dyrektora ds. Marketingu i Komunikacji w Grupie ENEL-MED oraz dyrektora ds. Partnerstwa i Zakupów w Sodexo BRS (obecnie Pluxee), gdzie opracowałam modele współpracy z czołowymi sieciami handlowymi. Zajmowałam się także wprowadzeniem i rebrandingiem marek takich jak Dr Witt, Frugo oraz Black.


Moja działalność
Jestem aktywną wykładowczynią na Społecznej Akademii Nauk oraz Wyższej Szkole Bankowej w Warszawie, gdzie specjalizuję się w marketingu, PR, strategiach zarządzania i digitalu. Od ponad 12 lat prezentuję na konferencjach branżowych, zostałam uhonorowana pierwszym miejscem na konferencji Marketing Progress we Wrocławiu i jestem jurorką w konkursach branżowych, w tym Polish National Sales Awards i Złote Spinacze.
Jestem także członkinią kapituły marek SuperBrands Polska i autorką licznych publikacji branżowych. Na LinkedIn cieszę się popularnością, zgromadziłam ponad 25 834 obserwujących.
